Welkom in de kartwereld van Tim Leloux


Leuk dat je komt kijken op mijn website. Mijn naam is Tim Leloux, ik ben 12 jaar en ben in 2009 begonnen met karten. Eerst zo af en toe voor de lol , maar al snel bleek ik er talent in te hebben, toen ben ik lid geworden van het ZJIKC Middelburg, een vereniging voor jeugdige karters t/m 18 jaar.

Karten is een dure sport , met name de wedstrijden zijn vrij prijzig. Sponsors zijn daarom zeer welkom.

Neemt u gerust contact op via het mailadres in mijn profiel voor meer info.


Kartgroet, Tim


woensdag 1 februari 2012

Vorig seizoen.

We zouden het vorige seizoen verslagen schrijven over de rest van de ncc races.
Het is er niet van gekomen en vanaf dit jaar zullen we er voor zorgen dat er nu regelmaat in komt.
Tim is vorig jaar bij de ncc races  zesde geworden in de eindstand.

Sinds het vorig verslag is er inmiddels het een en ander gebeurd.
Verschillende kartbanen hebben hun handen ineengeslagen en daaruit is het nationaal kartcertificaat ontstaan.Dit houdt in dat de kleinere jongens zoals Tim nu nog is, ook bij die kartbanen in de grote karts kan trainen.
Het merendeel van de kartbanen waar de ncc races worden gereden  geven dit certificaat uit.
Karting Middelburg is gestopt met het NJIKV en onder de naam van ZJIKC blijft Tim gewoon trainen in Middelburg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten