Welkom in de kartwereld van Tim Leloux


Leuk dat je komt kijken op mijn website. Mijn naam is Tim Leloux, ik ben 12 jaar en ben in 2009 begonnen met karten. Eerst zo af en toe voor de lol , maar al snel bleek ik er talent in te hebben, toen ben ik lid geworden van het ZJIKC Middelburg, een vereniging voor jeugdige karters t/m 18 jaar.

Karten is een dure sport , met name de wedstrijden zijn vrij prijzig. Sponsors zijn daarom zeer welkom.

Neemt u gerust contact op via het mailadres in mijn profiel voor meer info.


Kartgroet, Tim


donderdag 29 maart 2012

NCC race 3 in Eindhoven

De dag begon zoals gewoonlijk met de 5 minuten kwalificatie waar Tim de vierde tijd had en dus de vierde starttijd voor de eerste heat.
De eerste heat ging niet verkeerd en na een inhaal actie eindigde Tim op de derde plaats achter Rico Haarbos en Ayrton Walczak.

De tweede heat vertrok Tim van de derde plaats en deze plaats hield hij vast tot het einde van de heat achter de twee eerder genoemde namen,

De derde heat vertrok Tim van de derde plaats maar de heat ging niet tot zijn genoegen. Hij verloor twee plaatsen en eindigde op de vijfde plaats Martijn Sas en Daan Drehmans wisten hem nog te passeren. Maar in de totaalstand eindigde hij toch op de derde plaats dit is na drie races de derde podiumplaats op een rij dus ging Tim alsnog met een tevreden gevoel naar huis. Op naar de volgende race deze is bij Euro indoor Karting Swalmen op 14 april.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten